26 Kasım 2008 Çarşamba

Laterna - Ankara

Çankaya, Tunus Caddesi 50 Numarada bulunan şirin bir Rum tavernası.

Döşeme, masalar ve aksesualar size bir deniz havası estiriyor. Her yerde bulunan boş Ouzo şişeleri ve Ouzo'nun menü de de içecekler arasında bulunması ise bu havayı Yunanistan taraflarından getiriyor.

Menüde bir çok değişik ve lezzetli meze var. Sıcaklar ve soğuklar o kadar zengin ki daha sonra ızgara ve balık söylemek istemeyebilirsiniz.

Canlı müzik gürültü içinde kayboluyor. Taverna havasındaki bir yerde kimse müzikle ilgilenmeyince ortamın havası da biraz bozuluyor aslında. Bir gitar ve bir mandolinden oluşan canlı müzik çok başarılır. Benim gittiğim gece Türkçe müzik gecesiydi. 80'li yılların pop müzk parçalarından oluşan gayet başarılı ve güzel icra edilen bir repertuar vardı. Aynı ikili, hafta sonları ise Yunan müziği icra ediyorlarmış; ben henüz dinleyemedim.

Garsonlar meyhane garsonu değil. Daha çok, Arjantin Caddesinde bulunan lüks/ciks mekanların bitirim garsonlarına benziyorlar. Meyhane ya da taverna havasındaki bir yerde biraz daha kıdemli ve işi daha iyi bilen garsonlar olmalı diye konuştuk aramızda. Çocuklar kötü değil yanlış anlaşılmasın, sadece mekanın imajına uymamışlar.

Bu arada bütün garsonların üzerinde yazan "OUZO CONNECTING PEOPLE" yazısı da dikkatinizden kaçmasın.

Mekana ait bir internet sitesi bulamadım.
Tam adres : Tunus Caddesi 50/B Kavaklıdere Ankara
Telefon : 0 312 468 58 51

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...