25 Kasım 2008 Salı

Ciğerimi Ye - İzmir

Ciğer budur. İzmir'de, Kıbrıs Şehitleri Caddesi'de küçük bir mekan. İçeride 3-4 masa var, dışarıya da taşabildiği kadar taşıyor uygun olan havalarda. Menüde sadece ciğer var. Pilav, turşu falan da garnitür babından.

İnce ince dilimlenmiş ve unlanmış ciğerler, kızgın yağda istediğiniz kadar pişiyor. Size de sadce yemek kalıyor. Ciğerin bir çok türünü yedim ama bu şekli bir harika. İzmir deyince benim aklıma sadece burası geliyor artık.

Ciğerin üzerine de tahinli kemalpaşa tatlısı yediniz mi, acıksak da bir daha gelsek buraya diye düşünüyorsunuz.

İnternet sitesi de burada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...