5 Ağustos 2008 Salı

Mysia Otel - Dikili - İzmir

4 yıldızlı ve herşey dahil bir otelimsi tatil köyü.

Odalar normal. Minibar var fakat kilitli ve kullanılamıyor. Kullanmak istediğinizde "çalışmıyor" diyorlar. Havlular dünya üzerinde başka bir havlunun sahip olmadığı ölçülerde. Ya atkı gibi uzuyor ya da vücudu sarmayacak kadar kare. Her halükarda kurulamıyorlar.

Yemekler rezalet. Servis neredeyse yok. Açık büfe adı altında bir pislik yuvası. Bilmem kaç yüz kişiye 18 litrelik bir su şişesinin bağlı olduğu su makinesi yetişmeye çalışıyor. Bardaklar kirli.

Sabah kahvaltısına indiğinizde dün gece menüde ne olduğunu kahvaltının kurulu olduğu yere bakarak rahatlıkla anlayabilirsiniz. Pirinç parçaları, balık kılçıkları hala ortalıkta duruyor.

Kahvaltıdaki bal görülmeye değer : Kıvamı, rengi ve kokusu bu kadar bala benzeyen bir şeyin tadı nasıl olur da bala hiç benzemez, inanılır gibi değil.

Yıldız şeklinde sıçsam, bir tanesini bile o otele vermezdim ve lakin 4 yıldızlı kendileri.

Sitesi de böyle zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...