5 Ağustos 2008 Salı

Haşimoğlu Otel - Ayder Yaylası - Rize

Karadeniz'in bir yerine "çok güzel" derken, diğer yerleri gücenir mi diye düşünüyorum.

Ayder Yaylası'nda, bütün otel ve pansiyonların yayıldığı yayla alanından uzak, biraz aşağıda, gürül gürül akan nehrin kıyısında, duvarları ahşap kaplı şirin bir otel.

Odaları sıcak, temiz ve rahat. Yemekleri yöresel mutfaktan ve çok güzel. Çalışanları ve garsonları samimi, sıcak, güleryüzlü ve laz :) Sanırım fazla söze gerek yok.

Odalarda pencereyi açtığınızda içeri dolan gürül gürül sus sesi, pencereyi kapattığınızda sakin bir yağmura dönüşüyor. Otelin teras olarak adlandırılabilecek bölümü akarsuyun neredeyse üzerinde. O inanılmaz çoşkulu akan su ve muazzam sesin içinde emrinize amade çaydanlıklardan içebildiğiniz kadar çay içiyorsunuz. Çay bir harika.

Yemekten sonra, oradakilerden birine "Horon yok mu ? " demeniz, otel çalışalarının bir araya gelerek tulum eşliğinde horona başlaması için yeterli. Hatta isterseniz sizi de seve seve araya alıyorlar. Ama oyunun sonlarına doğru "haydi siz oturun" dediklerinde mutlaka oturun ve meydanı onlara bırakın :)

Otelin İnternet Sitesi Burada
Rezervasyon ve bölge turları için de önerebileceğim tek adres Ayder Turzim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...