5 Ağustos 2008 Salı

Mavi Göl Otel - Hazar Gölü - Elazığ

Hazar Gölü'nün kıyısında, Elazığ'a 20 km. uzaklıkta, 2 katlı şirin bir otel .

Odalar geniş, temiz ve rahat. Havlu ve hatta bornozlar yumuşacık. Göle bakan traftaki odaların manzarası keyifli. Aile odası tarzında iki katlı odaları var. Gayet geniş ve temiz gözüken bir yüzme havuzu var. Göle girilebiliyor ve hemen otelin önünde; 5-10 dakika yürümeniz gerekiyor.

Pazar günü gittiğim için yakınlardan gelen çok fazlaydı, kıyı oldukça doluydu. Göl suyu kıyıda biraz bulanık duruyor.

Mevsim dolayısıyla yemek havuz başındaydı. Işıklandırma yetersizdi, masa ve yemekler pek rahat görülmüyordu. Servis biraz yavaş ama yiyecekler oldukça lezzetliydi.

Göle doğru giderken bir tentenin altında gözleme ve ayran var. Öğle yemeği alternatifi olarak değerlendirlebilir.

İnternet Sitesi Burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...