5 Ağustos 2008 Salı

Cerciş Murat Konağı - Mardin

Eski Mardin denilen bölgede, "Mistik Mardin Yemekleri" olarak adlandırdıkları orijinal yemekleri ve ilginç menüleryile sevimi bir taş konak. Kalabalık olduğu zamanlarda önceden rezervasyon yaptırmanız ve ne yiyeceğinizi önceden söylemeniz gerekiyor. Yiyecekler ona göre hazırlanıyor. İnternet sitelerinde ayrıntılı mönüleri var, oradan seçip söylüyorsunuz.

Daha önce defalarca gitmiş olan arkadaşlarım beni 170 km. öteden akşam yemeği için buraya götürdüler. Ve lakin gecenin sonunda "senin şanssızlığın" demek zorunda kaldılar.

Siparişlerin bir kısmı gelmedi, bir kısmı yerine de söylemediğimiz şeyler geldi. Bir tandır nasıl bu kadar lezzetsiz olabilir. Ve hatta tandır nasıl buz gibi olabilir, ilk defa orada gördüm.

Garsona seslendiğinizde duyuyor ama duymazdan geliyor. 20-30 saniye sonra da sanki ben yeni seslenmişim de o da yeni duymuş gibi abartılı bir davranışla cevap veriyordu.

Ama cevap vermesi hiç bir şe yaramıyordu. Zira istenenlerle gelenler arasında nadiren bir benzerlik oluyordu.

Gecenin sonunda 20 dakika boyunca belki 10 defa irmik helvası istedik adamdan, her seferinde ortaya hazırlatıyorum dedi. Biraz sonra iki porsiyon bir şey getrip önümüze koyup gittik. Sonra biraz yukarıda bahsettiğim seslenme-cevap verme ritüeliyle kendisine ulaştığımızda getirdiği şey için "un helvası" dedi. Biz irmik istedik dediğimizde "yok" dedi.

Mekan belki güzel ama sanıyorum müşteriye bir doygunluk oluşmuş. Yoksa bu şekilde bir hizmetle şu andaki yerlerinde bulunmalarına imkan yok.

İnternet Sitesi Burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...