5 Ağustos 2008 Salı

Miroğlu Otel - Diyarbakır

Zorunlu bir konaklama nedeniyle apar topar bulunmuş bir otel. Diyarbakır'ın merkezinde, "Suriçi" denilen bölgede, 3 yıldızlı.

Oda gayet temizdi. Havlular yumuşacık. Televizyon, minibar var. Karşısında bir alışveriş merkezi var ama içinde ben bir şey bulamadım. Tam yanında taksi durağı bulunuyor. Havaalanına taksiyle 10 dakika. Otobüs firmalarıın bulunduğu sokağa da yürüyerek 10 dakika.

Yine yürüyerek bir kaç dakika içinde merkeze geliyorsunuz, etrafta bir sürü lokanta, kahvaltı salonu, kebapçı ve tatlıcı var. Kahvaltıda gördüğüm kadarıyla otelin lokanta kısmı da gayet temiz ve geniş.

Fiyatı gayet uygun : Ben, Kahvaltı dahil 60 YTL ödedim.

İnternet Sitesi Burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...