10 Aralık 2017 Pazar

ebced

beni benden çok seven
canlar yanında bile
içimden bağ’rıyorum
kadın senin adını


nasıl da abartılı
kahkahalar muhtemel
kimseye çaktırmadım
seni ağladığımı

sen'le hiç izlemedik
ama yağmurdan bile
seni çok üşüyorum
görseydin yağdığımı

sağ yanımda bir boşluk
inanmıyor soğuğa
keşke okşasa yine
dudağın sakalımı

sen sendin ben hayalbaz
değeyazdı gerçeğe
bu koku da mı yalan
saklarım yastığımı

elin elime değdi
omuzların sırtıma
çok gidiyor ağrıma
seni tutamadığ’mı

hem salak hem de yaşlı
sandım kendimi adam
duysa yıkılır dağlar
seni bağırdığımı

yanağımın çukuru
yok belki de ondandır
yar olamadım sana
diyemedim adını

güzelliğin bir yana
gülüşüne bayıldım
oğlanı demiyorum
bilemedim tadını

kimine çok bana az
acıtmıyorsun gibi
su koymadan içince
kör olası rakımı

uyuyup uyanırsın
üç beş güne bakarsın
ben kalan üç beş günüm
koydum oysa yoluna

karadeniz türküsü
gibi dedum şiiri
izin versen severdum
seni her bir kıyıda
uy
seni her bir kıyıda
seni her bir kı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...