11 Kasım 2013 Pazartesi

ve sonra elimin körü gibi

ve sonra elimin körü gibi

sanki hiç olmamışçasına çekip gidişlerin

içimde bin defa öldürdü beni

sonra tekrar geldiğinde gördüklerini

ölü gibi diye sevmemen bundan



kokunu kokum bildim de özledim

sesini sesim bildim

tenini tenim bildim de üşümedim hiç

ben seni kendim bildim

ve kasımın onbiri ankara'nın içinde

dün gitmişsin gibi özledim seni

o şarkının tam da o yerine

bir damla yaşımı kattığım ondan



ve sonra elimin körü gibi

havadan sudan konuştuğumuz

hiç sevmemişim gibi seni sanki

kış geldiğinden üşüdüğünü anlatmışlığın

ayaklarının soğukluğuna değinmişliğin falan

peeehhh

olmayacak işler bunlar

kasımın on birinde

eliminkörü gibi

senin ayakların yerine hiç üşümemişim gibi sanki

ankara'nın bir yerinde

özlediğimdir seni

kafiyesi tutmamış bu şiir



ha istesem tutmaz mıydı kafiye

tutar idi neden tutmasın niye 




11.Kasım.2012 / Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...