11 Kasım 2013 Pazartesi

Ben melisa kokluyorum kız sen kimsin

Ben melisa kokluyorum kız sen kimsin

Boynun kim gözlerin kim kokun kim

Sacında kum var bir denizin kızı mısın

Yoksa bir çölden Leyla mı oyle hüzün gibi yorgun

Adın var mı yoksa sade oldugun gibi misin

Belki saclarında kömürlerin tozu var

Ya da henüz mum üflemiş gibi tazesin

ben sende baskasını ararım bilesin

Sonra gün doğunca ağlarsam şaşırma

Demek ki yokmuş sende benim sazıma makam

Aldığım nefesin her parçası degilmişsin


Ben melisa kokluyorum kız sen kimsin

Saclarında çözülen bu bukleler kimin

Adın var mı yoksa sadece güzel misin

Ölsem hani mesela bir bakışla diriltir misin

Ya diriyken öldürür müsün sabahlara dek

Çok yalancı bir geceyim kanma dolunayıma

Okyanusa salınmış kağıttan kayık gibiyim

Çok adım var benim kadın sen kimsin

Hiç bilmesem kendimi sabaha benimle gelir misin


30.Temmuz.2012 / Kaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...