26 Kasım 2008 Çarşamba

Topçunun Yeri - İzmir

Hakkında bir şey yazmanın gereksiz olacağı, kendini ispatlamış mekanlardan birisi Topçunun Yeri. 1957 yılından beri İzmir'de çöp şişi ile adını duyurmuş bir lokanta. Söylendiğine göre İzmir'de ilk çöp şiş bu mekanda yapılmış.

Çöp şişin yanı sıra onlarca ızgara ve tava çeşidi, mezeleri ve inanılmaz tatlı çeşitleriyle İzmir'e her yolum düştüğünden en çok uğradığım mekandır. En güzel özelliği de 24 saat açık olmasıdır. İzmir'in en merkezi yerlerinden birinde, Pasaport'ta bulunmaktadır.

Duvarlarındaki ekranlarda Topçu'yu ziyaret etmiş ünlülerin fotoğrafları dönüp durmaktadır. Siyah beyaz fotoğraflardan başlayıp günümüze dek uzanan bir ünlüler geçidi size yemekte eşlik eder. ( Benim gibi 2 günde 4 defa giderseniz bir süre sorna ezberlersiniz :) )

Garsonları ve komileri işinin ehli, müşteriyi ve masaları takip eden, hizmeti kusursuz bir şekilde yerine getiren, mekanın adına layık insanlardır.

İnternet sitesi burada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...