13 Temmuz 2017 Perşembe

Ebced

Boş ver komşu
Esmeyecek bu gece biz rakı içelim
Kedilere süt verelim
Peçeteyi ikiye bölelim
Şarkı söylerken ölelim
Buzu ağzımıza atalım
Karşı pencereye leblebi fırlatalım
Göğe bakıp deniz sesi duyalım
Ucu eksik doğan ayla dalga geçelim
Sonra özür dileyelim
Kendimizden gidelim birbirimize gelelim
Artan ekmekleri yarın güvencinlere verelim
Hepsini yemeyelim o zaman komşu, insaf edelim
Boş ver komşu biz işimize gidelim
Gücümüze gitmesin söylenenler
Biz türkü söyleyelim
Şiir söyleyelim
Karakalem birkaç resim söyleyelim
Bir de rakı söyleyelim
Sessizlikte havlayan köpeğe küfredelim
Ona cevap veren köpeğe küfredelim
Sonra özür dileyelim
Havlarlarsa yine sövelim
Balkondan yandaki sitenin havuzuna işeyelim
İkibinonyedinin oniki temmuzu komşu
Esmeyecek bu gece
Biz rakı içelim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...