23 Haziran 2017 Cuma

Samanyolu altında yazılmıştır

Jüpiter Mars'a değmiş dediler çok şaşırdım. Hiç beklemezdim Jüpiter'den, yörüngesel olarak bile. Bütün zik burçları cük burcuna kıllanmış, gayrisinin enerjisi sapıtmış, tay erkeği doç kadınına ters bakmış, toynak kadını yükseleni doğa olan yayık erkeğine nedensizce sevdalanmış; sırf bu yüzden. Güç vakte kadar yol yapacakmış kahve içenler, hayırlı bir kısmet varmış, az daha bekleyin, kahve içip telvesini yiyenler. Fal kapatılmış tabağı yana eğenler, evde kalmışsınız anacım size iyi dinlenmeler.




Kurşun döktürüp de göz görenler, bildiğimiz, göte gelmiş. Kurşunu penis şekline girenler tez vakitte gerdeğe girmiş. Muska yazdırıp göbeğine üfletenler azmış, üfletirken elletenler safmış, elletirken belletenler çok zevk almış. İsa isimli 140 bebek doğmuş, 23'ü kız, bakire annelerden. Hoca efendi nam deyyus, nedense, bir gecede yitip gitmiş. Kırklara karıştı diyenler de olmuş siktir olup gitti diyenler de. Yüzkırk babanın tenhada kıstırıp üçer ( baba, oğul ve kutsal yuh adına) bıçak darbesiyle hâl ettiğini kimse bilmemiş iti.


Plüton boynu bükük bakmış dünyaya, sensin gezegen olmayan asıl diye bağırmış ama duyulmamış sesi, uzay hali malum. Üç ışık yılı düşmüş, biri samanyoluna, biri aya, biri postaneyi geçinde otopark var ya hani, işte onun karşısındaki bakkalın bisküvi kutusuna.


Remil çıkmamış bir türlü, kupa kızı kapalı olduğu için maça papazı, çok afedersiniz, sik gibi kalmış; karo sekizliyi koyacak bir siyah dokuzlunun altı da açılmadığı için elinde patlamış yedi kağıt kısmet bekleyen kızın. Bakkalın çırağına falan vereyim artık diye düşünmüş evde kalmaktan sıkılmış kız. Çırak olmazsa bakkal alır ben de her gece taze ekmek yerim diye düşünmüş. Yemek fiilini geniş zamanda birinci tekil şahıs birinci tekil şahıs çekerken kıkırdamış haspa, inceden salyası akmış.


Milyon yıldız altında koyun kemiklerini tahta kaseye atıp şaman, keçe takkesini düzeltmiş, götüm dondu diye geçirmiş aklından, tundranın kuzeyinde ayı var uzak durun diye açıklamış ahvali dinleyenlere. Götümüz donuyor diye düşünmüş dinleyenler, tundranın olmayan organına koymakla ilgili tasarımsal hayaller kurmuşlar, tamam şamanım, demişler, kuzeye gitmeyiz. Kuzeyin de namevcut organıyla ilgili cinsel yaklaşımda bulunmuşlar. Eksi kırkbeş derecede cinsellik ancak tasavvurda kalıyormuş zira, soğuk denize giren beyler anlarlar durumu.


Dünyanın içine sıçılmasını hiç umursamayan jüpiter, mars'a bakıp, abim pardon, demiş, inan ki görmedim. Mars ağırdan baş kesmiş, eyvallah, demiş, gözümsün. İkisi de siktir olup kendi yörüngesine gitmiş bakkalın çırağı sabah ikide gusül abdesti alırken.


Bana inanma ama bensiz de kalma sevdiğim; hele ki serin yaz akşamlarında



23.Haziran.2017 / Ohrid - Makedonya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...