7 Kasım 2016 Pazartesi

Al Capone

Alphonse Gabriel Capone  17 Ocak 1899 New York - 25 Ocak 1947 Florida İtalyan asıllı mafya lideri.


Tutuklandığında Alcadraz'a konur. Burada kütüphanede 647 kitap okur. Hepsi de Napoleon Bonaparte ile ilgilidir. Ve sonuçta şu açıklamayı yapar : "O iyi kalpli olduğu için benim gibi yenik düştü. Austerlitz Savaşı'ndan sonra rus çarını ezebilirdi ama yapmadı; onunla dost olmayı denedi. Saçma ki ne saçma. İnsan hiç bir vakit kötek attığı, acıdığı, onurunu kırdığı kişinin dostu olmaz. Tek bir yasa vardır : Düşmanının gırtlağına sarıldınsa onu sıkacaksın."


Ve bir başka sözü : "Çocukken her akşam yatmadan önce Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...