9 Kasım 2008 Pazar

Sueno Hotels Beach - Side - Antalya

Bir kongre nedeniyle "sezon dışı" dönemde konakladığım bir tatil köyü. Bir çok iç tesisi, su kaydırakları ve dahili lunaparkı bu sebeple kapalıydı. Konaklayan 200-300 turist dışında biz kongre "sakinlerini" ağırladı.

Bu haliyle hizmeti çok iyiydi. Yemeklerde her stand çifter çifter hazırlanmış, sıra uzamıyor, çok fazla beklemiyorsunuz. Hiç bir şey bitmiyor, biterse yeniden geliyor, başka masalara bakıp imrenmiyorsunuz. Garsonlar güler yüzlü, hizmet hızlı. Yemeğin ilk dakikalarındaki yoğunlukta bile bir şeyi aksatmıyorlar.

Odalar güzel, temiz, ferah. "Göl evleri" denilen bölümdeki odalar, daha doğrusu odaların baktığı göl çok keyifli gibi duruyor. her evin önünde kendi "iskelesi" var, odalar ve havuz ağaçların içinde.

Kumsal göz alabildiğine uzun. Yakınlarıdna başka tatl köyü yok sanıyorum. Bir yanında bir inşaat vardı ama bitince ne olur bilemem. Yin de oldukça geniş bri sahili mevcut. Deniz kum ve harika. Havuzları saymadım sanıyorum 4-5 tane, değişik çeşitlerde havuz var.

Sezonda tatil tercihim tatil köyü olursa ilk olarak denemek istediğim bir yer olarak şimdilik anılarımda yer etmiş durumda.

İnternet Sitesi Burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...