21 Mart 2005 Pazartesi

sen artık sen değilsin

her yazıyı sana sanma. sen artık yoksun. öyle ki bu yazının konusu olan ikinci tekil şahıs bile değilsin.

geçmişin çok uzak bir yerindesin. karanlık ve acılı ve asla hatırlanmayan anılar silsilesisin. anlattığım hikayelerin bir parçası, yan masadan duyulan dedikodunun öznesi değilsin. bende kaybolmuş bir zamanın sanki asla yaşamamış dilencisisin. bir zamanlar ben var ettiğim için olan, ama bende bitince birden yok olan içimdeki vicdanın inatçı işkencecisin.

ben artık o bildiğin ben değilim ve sen artık sen değilsin.

4 yorum:

  1. Hayret ! diyebileceğim kadar duygu yüklü tüm satırlara tek bir yorum bile yazılmamıs da, en sizin yazdıklarınız kadar hayret verici..

    Gördünüz mü, "sen artık sen değilsin"... :)

    YanıtlaSil
  2. geçmişin çok uzak bi yerindekini hatırlattı bana....çok güzel...

    YanıtlaSil
  3. cümle hokkabazlığı.
    o hala o. hatta dahada o.
    sense aynı duygu mazohisti sensin.
    yalnızlıktan kurtulmak için kendini eğitmekten aciz,yalnızlığa sevgisizliğe mahkum...

    YanıtlaSil
  4. Yaşadığım şehirde hava bulutlu.
    Karanlık çökmüş şehre ve serin esen bir rüzgar.
    Asla yaşamamış olmayı dilediğimiz ama asla kaybolmayan zamanların sancısı ummadığın zaman karşımıza nasıl çıkarsa işte bu yazı unutmak istediğim herşeyi yeniden diriltti.
    İnanıyorum ki unutmayı istemek var,var ama unutmak yok,yok

    YanıtlaSil

uykusuzluk üzre yazılmıştır 1

gözümden akan uyku nereye kaçtın madem kaçacaktın ben neden yattım sen kaçıp gidince ben bana kaldım gökte yıldızları sayar dururum kapadın ...